Sunday, February 26, 2012

POMOZIMO LEGENDARNOM NISVETU DZANKI DA DOBIJE BITKU ZA ZIVOT


Potresna vijest za sve nas...







Suocen s teskom bolescu, Dzanko, vlasnik najpoznatije karirane kosulje, profesor geografije koji je svoje znanje o domovini godinama naciji prenosio na jedinstven i zanimljiv nacin. Na svoje zivotno putovanje mora otici van zemlje.

http://www.federalna.ba/bhs/vijest/13513...arirana-kosulja

Spas ga kao i njegove brojne sugradjane, ceka u inostranstvu, u Padovi, Italija, ali troskovi transplantacije jetre, kojoj mora biti podvrgnut, enormni su. Da bi dosao na listu cekanja klinike u Padovi, potrebno je uplatiti 50.000 eura. Tek onda slijede troskovi ponovnih pretraga, a dodatni su i oni boravka na klinici, koji iznose 150 eura po danu.

Dzanko u ovim trenucima nije sam. Porodica i prijatelji iz svih krajeva svijeta su uz njega. Me?u prvima, pokrenuv?i grupu na Facebooku pod nazivom "Za ?ivot Nisveta D?anke - onaj u kariranoj ko?ulji", u akciju prikupljanja pomo?i uklju?io se Nedzad Delic Ceno, Focak s adresom u Spaniji.

- Nije jednostavno znati da ima? tako te?ku bolest, a ni?ta je nije nagovje?tavalo. Ali, nemam se sada ?ta sekirati, najbitnije je da ?ovjek ostane pri pameti. Hvala svima onima koji mi pomazu i zele mi pomoci u mojoj borbi. Hvala ljudima u zemlji koji ionako tesko zive, a hvala i onima u dijaspori koji su toliko puta izvarani, a ipak i dalje pomazu - navodi Dzanko

Nisvet Dzanko
UniCredit banka
3387202114957933 - uplate u KM
40020674101 - uplate u EUR

Za uplate iz inozemstva je potrebno uz broj racuna navesti i:
IBAN BA39 3389 0025 7503 7767
SWIFT: UNCR BA22

0 Comments:

Post a Comment

<< Home