Wednesday, November 23, 2011

DJECA IZ BiH NA ODMORU U NIZOZEMSKOJ

Svake godina Pax Kinderhulp Utrecht dovodi djecu iz Bosne i Hercegovine na odmor u Nizozemsku.
Djeca dobijaju mogucnost da se u toku tri sedmice opuste, odmore i pobjegnu od svakodnevnih teskih situacij u BiH.

Ove godine Pax Kinderhulp Utrecht planira, kao i svake godine, par izleta sa djecom. Za te izlete su nam potrebni prevodioci.

U prilogu vam saljem agendu.

Ukoliko ste u prilici pomoci molim vas da se sto brze javite na email adresu amela_mlivic@hotmail.com i navedete dan na koji bi mogli pomoci i posaljete svoje podatke ime, prezime, broj telefona i adresu gdje stanujete.

Ukoliko poznajete nekoga drugoga ko bi isto mogao pomoci molim vas da im posaljete ovaj email.

Unaprijed hvala i lijep pozdrav,
Amela Mlivic

PS. Za vise informacija http://www.paxkinderhulputrecht.nl

1 Comments:

Blogger daniel john said...

Moje ime je gospodin Fredrick Peterson. Ja sam privatni zajmodavac koji daje kredite privatnim i pravnim osobama. Je li vam odbijeno toliko banaka? Potrebna su vam financijska sredstva da biste osnovali posao? Trebate li financiranje za širenje svog poslovanja? Ili vam treba osobni zajam? Moj zajam kreće se od osobnog do poslovnog zajma. Moja kamatna stopa od 2% vrlo je pristupačna i proces našeg zajma je također vrlo brz. Ako ste stvarno spremni riješiti svoje financijske probleme, onda ne tražite dalje i zatražite kredit danas. Ako ste zainteresirani, možete nas kontaktirati danas putem e-maila: (fredrickpetersonloan@gmail.com). Lijepi Pozdrav. Gospodin Fredrick Peterson

August 5, 2019 at 11:38 AM  

Post a Comment

<< Home