Saturday, March 03, 2012

HUMANITARNA VECER ZA RATNOG KOMANDANTA SALKU HAJDAREVICA



Prodata slika slika - rad Suade Pasic je poklon za humanitarnu akciju
Plemeniti kupac slike nije pitao za cijenu slike jer prihod ide za lijecenje poznatog komadanta Salke Hajdarevica.
Zajednica Sandzacke Dijaspore Holandije i IKC Bosnjak iz Arnhema organizovali u subotu 25.februara 2012. humanitarnu vecer za pomoc ratnom komandantu Armije BiH
Salki Hajdarevicu, dobitniku Zlatnog Ljiljana, u troskovima transpantacije jetre u Italiji.
Veliki broj nasih gradjana (vise od 400) je dosao na Humanitarnu vecer da podrzi ovu plemenitu akciju pomoci u Huizenu. “Sretna sam sto je se moja slika prodala za dobru cijenu, koja je ujedno bio i moj prilog ovoj akciji”, rekla je poznata humanitarka Suada Pasic.

"Veceras sam tuzna ali i sretna sto sam uzivo telefonom u 23.00 sata cula legendarnog komandanta Armije RBiH Salku Hajdarevica iz bolnice u Padovi", rekla je Pasicka.

Ukupan iznos prikupljenog novca od 5.950 eura ide za Padovu u Italiji za troskove lijecenja komandantu Salki Hajdarevicu. Za zdravlje i hajr nasem velikanu Salki.
Salko je pocetkom januara transportovan za Padovu gdje ce mu biti izvrsena operacija koja kosta 104 hiljade eura.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home